Jeg trodde jeg skulle ta fyr!

Jeg er nå tilbake på Airbnb hvor jeg oppholder meg for tiden på Filippinene, men jeg har mye en gang i livet opplevelsene som jeg vil dele med dere fra Bohol. Denne opplevelsen skjedde første kveld i Belevue Hotel.

En fin kveld

Vi skulle til Lualu kveld

Men først var det buffet. Under måltidet var det et par som sang til gjestene. Veldig artig.

 

 

På hotellets restaurant. Det var så mye mat at jeg klarte ikke å smake på alle rettene.

En opplevelse for livet var da det kom to menn som underholdt gjestene med ildshow

Og etter showet ble vi spurt om vi vil delta og jeg våget meg. Ilden ble snurret rundt meg og det var både artig og skremmende, men verdt opplevelsen.

Jeg var redd jeg skulle ta fyr

Har du opplevd lignende på ferie?

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg