Julekalender fra Etsy og en annen blogger


Ja, selv om jeg er snart 60 år, har jeg fortsatt en glede å ha julekalender og jeg liker å variere. Og jeg så dette reklame fra Pinterest og jeg synes den er fin og derfor bestilte det. Det kom jo med engang etter at jeg har betalt. De sendte den som PDF filer.

Jeg printet det ut og brukte A4 sketch book fordi den er litt kraftigere enn vanlig ark.

Klippet

Brettet

Og vips..nr 1

og to

Jeg kom ikke lenger enn hus nr.8 fordi skriveren ble tomt for blekkpatron og jeg måtte bestille nye på nytt. Men den blir vel ferdig før advent:)

Ellers fikk jeg denne i posten i dag fra en annen blogger “Natheless” og jeg har begynt å lese. Jeg synes det er litt spennende.  Begynte med advent for tidlig, men artig. Hun selger disse heftene og sender til deg hvis du tar kontakt med henne. 

Liker du julekalender?

10 kommentarer

Siste innlegg