Kjærlighets tur til Due halleren

Himmelen gråter…det er grått overalt. Og da er det greit å minnes om det fine været vi har hatt i helga hvor min mann inviteterte meg til en kjærlighetstur.

Om jeg følte meg som Eva i paradiset i slike omgivelser. Men jeg var ikke kledd i Adams drakt. 

Men vi bare gikk forbi dette nydelig vatnet.

Ferden går videre. Utsikten underveis

Vi skulle til høyre. Til Due halleren

 

Mannen i sikte…jeg skulle jo ta bilder overalt og han gikk fra meg

Nå skal vi oppover

Midt i fjellet der er et hull 

Det er Due halleren

Mannen min torde ikke å utsette livet ved å gå inn. Men jeg var nysgjerrig og gikk nærmere inn i hullet.

Inne hullet. En trapp på vei ned. Jeg gikk ikke ned.

Skummelt inne

Utsikt fra hulet

Og jeg

Vi lurte på om hullet var et gjemmested engang når det var krig, men etter ha googlet fant vi ikke mer info om det.

Da satt vi en liten stund for å betrakte utsikten.

Bye ” Due halleren.” Det sies at det har bodd duer i hullet før. Derfor Due halleren.

Hullet midt i fjellet. Det var kjærlighets turen. Ja, kjærligheten kan pleies på mange måter:)

Tør du å gå inn i slike huller?

Ønske deg en solskinnende dag.

18 kommentarer

Siste innlegg