Laget en krone til Kong Herodes

God morgen fra Happy home:) Håper dagen i dag ville bringe mye glede både for deg og meg.

Temperaturen hos oss akkurat nå  er minus fire grader. Teen min er nettopp drukket og etter en andaktsstund med Gud, er jeg klar for dagens gjøremål. Og den første er å skrive et blogg innlegg. Vel jeg hadde delt en allerede før dette innlegget:)

Jeg bare deler og det er opp til lesere om innleggene mine er verdt et blikk:)

Tittelen av innlegget er ” Jeg har laget kronen til Kong Herodes. Og det hadde jeg gjort i går.  Den skal brukes til juleforestillingen vi skal ha i menigheten (Sentrumkirken)  til julefesten vår:)

Ellers tidlig på dagen i går kjørte jeg og min mann en tur til butikken. Det var iskaldt. Minus 8 grader. Jeg er glad for at det går an å slå varme på settene i fremsetet i bilen. Jeg fikk da varmebehandling under kjøreturen:)

Ti middag i går laget jeg makaroni suppe med kylling som vi spiste med loff. Det var godt for innefrosne kropper:) 

Etter middagen laget jeg igjen julekort. Håper julekortene gleder mottakere:)

Jeg håper at jeg kan lage flere:)

Hva slags planer har du i dag?

8 kommentarer

Siste innlegg