Leid Airbnb på Filippinene

Du lurer kanskje hvorfor jeg leide Airbnb på Filippinene? Det er fordi jeg skal snart reise dit. Endelig etter flere år. Jeg trenger er sted å bo med litt komfort også.

Formen min er fortsatt ikke bra, men søsteren min som bor i Norge reiser sammen med meg. En slags assistanse:)

En av grunnene at jeg reiser til Filippinene er  at jeg ønsker å ta  endelig farvel med min datter som døde av covid-19 i 2020. Hun er ikke blitt begravet ennå.

I tillegg ønsker jeg at hennes to barn kan feire jul hos meg her i Norge i år. Jeg trenger derfor å ordne masse papirer der slik at det lar seg gjøre.

De skal også bo sammen med meg på Airbnb mens jeg oppholder med på Filippinene.

Og her er Airbnb. Bildene er lånt fra deres hjemmesiden:)

Det er et basseng der utenfor blokka. På dette stedet bor også sønnen min med hans familie, men dem har ikke plass for oss alle sammen. Så jeg leier isteden airbnb. Heldigvis finnes det airbnb i samme området.

Oppdateres etterhvert.

Bor du på en airbnb når du er utenlands eller på et hotell?

Takk for titten:)

14 kommentarer
    1. Så bra at du skal til Filippinene og at du får tatt farvel med datteren din❤️.
      Likte taket på det badet. Minner om veggene på der rosa gjestetoalettet mitt.

    2. GOdt å høre at du skal reise, og at din søster blir med deg.
      Det er viktig å få tatt farvel <3
      Bra du har skaffet bopel i nærheten av din familie – det er betryggende på så mange måter.
      Veldig kjekt å lese fra deg igjen, her inne 🙂
      klem

    3. Så spennende og koselig at du endelig skal en tur til Filipinene. Jeg har ikke bodd så mange ganger på Airbnb, men gjorde det sammen med sønn og svigerdatter i Polen for noen få år siden! Det fungerer jo gull! Leiligheten du skal bo i ser så flott ut! God klem <3

    4. Det ser virkelig flott ut!🤗
      Jeg har aldri leid via AirBnb.
      Det blir nok godt for deg å få reist dit og tatt farvel med din datter og få med deg barnebarna hjem til jul.🤗
      Nyt lørdagskvelden!😊

    5. Så lekre bilder, dette ser supert ut. Det blir nok en fin reise og du får tatt farvel med barnet ditt <3 Og tenker masse kos med dine barnebarn <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg