Mammografi, Asia butikk og koronavirus

Hello finninnger! Sola er opp hos meg og den kom opp før meg for jeg ligger fortsatt i senga.

Det gjorde da også i går da jeg dro til byen til mammografi. Sola skinte. Puppene mine  blir klemt som en pannekake og det gjorde vondt. Men det var mitt eget valg. Det var frivillig:)

På vei til sykehuset tok vi drosje, men etter mammografien,  gikk jeg og min mann tilbake for jeg skulle innom en Asia butikk. Handle noe fra hjemlandet:) Må benytte sjansen ettersom jeg har noen som kan bære handleposen for meg:)

Noen bilder underveis. Sola har gjemt seg.

Ellers denne morgenen har jeg vært våken lenge, jeg mener i sekstiden. Sov godt i natt uten sovemedisin. Herlig. Jeg sto ikke opp fordi jeg liker å ha stille stund med Gud først. Det er så mange i min omgangskrets som er smittet av koronavirus og jeg ville løfte dem opp til Guds trone.

Har ikke så mye planer i dag enn å dra til fotsoneterapeut. Kanskje en gåtur ute:)

Avslutter noen ord til ettertanke.

Har du vært på mammografi? Hvordan opplevde du det?

Har du noengang vært på en Asia butikk og handlet mat derifra?

Ønsker deg en god dag:)

20 kommentarer
    1. mammografi tar jeg annenhver år ,min første tok jeg da jeg gikk på ungdomskulen :=) nydelige bilder fra Trondheim ,godt å gå en vei og kjøre en vei ,asia butikk det har jeg vært i ja ,kjøper store pakker krydder,linser og bonner,så store pakker får en ikke i en vanlig norsk butikk :=)

      1. Jeg tror man får tilbud av mammografi etter at man har fylt 50 år? Jeg får innkalling hvert annet år tror jeg.
        Ja, søvn er viktig.
        Ønsker deg en fin dag:)

    2. Flotte bilder fra Trondheim 😀
      Mammografi har jeg tatt mange ganger ja, er med i Mammografiprogrammet, så da får jeg innkalling hvert andre år 🙂
      Asiabutikk har jeg også vært innom 🙂
      Godt du fikk sove godt. Nyt dagen! 🥰

    3. Det var opphold i går og vi var heldig med været.
      Prøver å stikke innom Asia butikk når jeg er I byen:)
      En fin dag til deg:)

    4. Greit å ta mammografi, men godt er det ikke akkurat. Jeg har ikke vært så flink til å teste, men mener det ikke er så lenge siden sist. Asia-butikker har jeg vært en del i, syns det er spennende med å bli kjent med nye matvarer. Riktig fin dag til deg. Klem <3

    5. Greit med mammografi, men det er utrolig hvor flate de greier å klemme puppsingene våre. Vi er nok dessverre ikke ferdig med Corona, men jeg er veldig glad for at ingen i min omgangskrets er smittet. Håper din onsdag blir fin 🥰

    6. Så flotte bilder du fikk tatt da du var i Trondheim! 🙂 Mammografi er vondt, og jeg liker ikke at puppene blir skviset. Jeg avlyste årets mammografi. Synes det er mer enn nok med hvert fjerde år, så kanskje drar jeg om to år. Jeg var innom en asiatisk butikk i går. Kjøpte krydder og te. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg