Når dagen er blitt gråere og smertefulle!

Jeg våknet en dag til en nydelig morgen. Så ut som dagen lovet en deilig dag.

Jeg tok på meg  et fargerikt antrekk som gjenspeiler naturen og arbeidsdagen har vært koselig.

Etter arbeid dro jeg til butikken for å handle blomster jeg kunne pynte mitt hus til allhelgensaften, men handlekurven ble fylt med masse sjokolade som var på tilbud isteden. Tenkte å sende til min familie på filippenene. Og jeg fortsatt ante ingen fare.

Mens jeg holdt på å skifte til hjemmeklær fikk jeg telefon fra min mann som var ombord og jeg syntes det var koselig. Hadde bare ventet kjærlig ord, men det var ikke det jeg hørte. Han trengte øyeblikkelig hjelp, må til sykehus med helikopteret, muligens operasjon osv. Og da ble alt gråere. Skjønner bare ikke hvorfor det er så mye vondt som skjer i mitt liv. Ikke nok at jeg sliter med helsa og at bare så vidt jeg klarer hverdagen. Forrige uke var et av mine barnebarn ble bet av en hund med rabies og nå er det mannen min som er dårlig.

Så jeg måtte bare klamre meg til Guds hender for å ikke kollapse. For hvor skulle min hjelp komme fra?

Mannen er hjemme nå etter operasjon. Mye smerter men livet er berget. Barnebarnet som ble bet av hunden fikk masse sprøyt og har det bra. Og jeg lever fortsatt og tenke at bak skyene er himmelen alltid blå.

Håper solen lyser lenge denne gangen i mitt liv❤

10 kommentarer
    1. Godt det gikk bra. En ulykke kommer sjeldent alene, er det noe som heter. Og det der har jeg også fått erfare oppgjennom mitt voksne liv. Synes det er til delt litt vel slitsomt, men innimellom er det heldigvis noen lysglimt. Vi får klamre oss til de! Ønsker deg og dine en fin dag.

    2. Huff, det er ikke måte på hvor mye dere skal ha av vonde ting nå. Håper, og ber om at dere skal få det bedre, og at hverdagen blir lettere, og god igjen.
      Godt det gikk bra med mannen din. Sender en god klem 🙂❤

    3. Uff a meg.. men bra det ser ut til å gå bra.. 🙂 Nydelig naturbilde.. og du var jo skikkelig fin 🙂 Sender deg en god klem og masse gode ønsker <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg