Når man ikke kan gjøre det på arbeid.

Hello! En god mandag til deg.

I dag har jeg en time hos tannlegen klokka 8.00. Tenkt å bake kake den tiden for å servere til de eldre til kaffe, men ettersom jeg må ta timen til tannlegen, bakte jeg eplekake i går hjemme for å ta med til jobben. Jeg kan jo spandere til de eldre så  slipper jeg å spise alt alene.

Oppskriften er fra Hjemmet i tilfelle du får lyst til å bake.

Jeg raspet epler isteden og isteden av valnøtter, brukte jeg hasselnøtter, rosiner og dadler.

Den ferdig kaken:)

Etter baking i går, gikk jeg en tur i fint været.

Avslutter med dagens ord:

Ha en fin dag til deg:)

6 kommentarer
    1. Det er damen som vet å kose seg det. Herlig med eplekake. Jeg hadde en bit i frysa som vi spiste i helga, med krem til! Nydelige blomsterbilder. Ha en vakker ny uke!

    2. Se der ja, jeg var hos tannlegen her om dagen… men jaggu glemte jeg eplekakebaking… hoff.. det må være alderen 😀 Heldige eldre som har ei som deg i sin krets 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg