Når tårer er det eneste trøst

I dag, er det ikke himmelen som gråter sine tårer. Det er meg. Kunne ikke la være. Det fosser ned uavbrutt. Min datter skulle feire hennes 41 års-bursdag i dag, men hun døde for tre måneder siden.
Egentlig, man bør jo være glad når man feirer bursdag. Jeg feirer min datters bursdag, men jeg er ikke glad…jeg sorger for hun er ikke her lenger. Kunne ikke snakke med henne. Kunne ikke høre hennes omsorgsfulle stemme lenger. Trist..det føles som jeg ble truffet av en pilbue som graver ned i mitt hjerte. Men jeg må bare ønske henne lykke til med dagen i dag. For hun har det sikkert flottere feiring der i himmelen.❤❤❤

Har du mistet noen du er veldig glad i?

8 kommentarer
    1. Jeg skjønner veldig godt at du gråter. Og man er glad for å feire bursdag når bursdagsbarnet kan være med å feire. Alt annet er jo bare en sorg, og en minnestund, tenker jeg. Og de gode minnene du har å tenke tilbake på, er jo det aller viktigste nå i denne triste tiden ♥ Hold godt på de gode minnene, gråt litt og le litt. Det er nødvendig med begge deler ♥
      Jeg har mistet begge mine foreldre, og ingen av dem nådde å bli veldig gamle. Og det er en stor sorg, for de skulle hatt så mange flere år til å glede seg over pensjonisttilværelsen og mange barnebarn. Men det fikk de ikke. Og begge har eldre søsken, som fortsatt er i live, og som har blitt veldig gamle nå. Så dem tar vi godt vare på nå.
      Jeg sender deg mange varme klemmer i dag ♥ Tenker på deg ♥

    2. Dette var trist å lese og skjønner en slik dag vil sorgen kjennes ekstra godt. Tre måneder er ingen lang tid. Sender deg gode tanker. Jeg har kjent på sorgen, men nå er det mange år siden. En varm klem <3.

    3. Trist å lese.
      Sender deg gode tanker <3
      Jeg har kjent på sorg over å miste av nærmeste familie og gode og nære venner, og sorgen bærer man med seg i hjertet for resten av livet, bare i større og mindre doser. Men forsvinner liksom aldri <3

      klem

    4. Helt grusomt at hun døde så tidlig. Synes det er veldig trist for deg. Og tenker på deg i dag. Jeg har mistet mammaen min rett før jul, og henne var jeg utrolig glad i . Jeg tenker på henne hver dag, men med det smil om munnen. Hun var jo 87 år, og hadde hatt en fint liv. Og var fornøyd selv. Men jeg savner henne <3 SKjønner deg <3 klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg