Natt og dag og dag og natt

En strålende hilsen til deg denne solskinnende dagen.

I hvertfall her hjem hos meg. Jeg har nettopp blitt ferdig meg husvask. Svett faktisk. Solen ga energi til kroppen.

Gårsdagens var det også sol og selv om jeg hadde ikke sovet den natta, klarte jeg å fått gjort litt. Fikk handlet mat, (Hr Happy som sjåfør)og hadde hatt 2 online møter med kristne venner. Hjernen var så våken.

Jeg gikk en tur også ute i går i håp at hvis jeg blir sliten nok, får jeg sove om natten. Og jeg sov faktisk i natt i tolv tiden etter å ha sett fire episoder av en koren serie på Netflix( Strong girl Nam-soon) og lest litt i min andaksbok.  Jeg sov til klokka fem om morgenen.

Foreviget noen bilder fra gåturen i går. Gjennom turen traff jeg både to ben og fire ben. Noen sprang og noen gikk. Jeg gikk som en skilpadde,  men jeg klarte det. Det luktet sjø, frisk vind og innimellom fjøs lukt fra noen av gårdene i nærheten. Forbereder dem til vår mon tro?

 

Belønning i går etter tur var oppvarmet  eplekake med is. Og middagen var toretters middag.  Det vil se restene fra forrige middagene av woket grønnsaker og kalkun. Og enda hadde vi fiskeretter fra gårsdagen lett saltet lange og stekt flesk.

Da jeg la meg i natt hadde jeg nesten 10 tusen skritt. Utetur og at og frem på stuegulvet. Seier.

I dag koker jeg suppe av oksehalle og svinekjøtt.

Nå tar jeg fatt på heklingen etter publisering av dette innlegget.  Holdt på å hekle “Kaninnen Kanutte.”

 

6 kommentarer
    1. Nydelige bilder, Ligaya! Så vårlig og fint det er hos deg! Jeg holder på å hekle hunden Herman, og tenkte å lage kaninen Kanutte etterpå! En kollega blir mamma i juni….. 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg