Nudelsalat med biff og chilisaus

Yey! Ny uke. Nye arbeidsdager. Må nyte jobben med tanke på at det er flere og flere som blir kunde hos NAV. Faktisk jeg er jo også en av dem som får hjelp fra NAV fordi jeg klarer ikke ennå å jobbe 100%. Jobber 60% nå for tiden. Takknemlig for at de finnes.

Jeg har mye å være takknemlig for, så jeg har ingenting å klage…i hvert fall ikke i dag når jeg har fått meg en ny dag å leve. Selv om det stormer ute. Skulle gjerne ønske den velkommen hvis vi bor i ørkenen. Kanskje mye regn fører til billig strøm?

Min takknemlighet henter jeg fra i går ettersom dagen har nettopp begynt.

Herlig søndagsmiddag . Inspirasjon fra Asia og Hjemmet blad:)

Nudelsalat med biff og chilisaus. Og jeg som kom fra Asia liker jo masse chili. Og datteren og mannen min ble også smittet av meg.

Her var middagen . Nok rester for i dag.

På min tallerken

Oppskriften som er verdt å prøve.

Liker du å prøve nye oppskrifter?

Hvordan er været hos deg i dag?

♥ Avslutter med dagens ord og bønn

Prayer from 2. Timothy 1:7-9
Dear God, thank You that we don’t need to be afraid because according yo Your Word, You had given a spirit of power, love and discipline. We have power then to defeat sin, fear and any attacks of the enemy.
Your love is in us so we can love our enemy, forgive, and pray for them.
You provide the strength so that we can discipline ourselves in doing good, strive and go through everyday challenges.
Thank You that by accepting You as our Lord and Savior, You saved us for being lost. We don’t need to work hard for it, only believe.
You had given us a holy calling, purpose and grace in Christ Jesus from all eternity. With that we are very thankful. In Jesus name we pray. Amen

 

7 kommentarer

Siste innlegg