Tre bursdager på en dag/ Three birthdays in one day

Hei på deg denne søndagen:)

Håper dagen har gitt deg en god start og du nyter alt som dagen har å by på. Regn eller sol. 

Jeg feirer bursdag. Det er ikke jeg som har bursdag i dag. Men, min datter Michelle, min sønn Brian og hans datter Candice som bor på Filippinene. De ble virkelig født på sammen dag. For et sammentreff. Synd at jeg ikke kunne være på Filippinene til å feire med dem. Jeg er allikevel glad for at de kan feire bursdagene sine i dag. 

Hello to you this Sunday 🙂

Hope the day has given you a good start and you enjoy everything that the day has to offer. Rain or sun. I’m celebrating  birthdays. I’m not having a birthday today. But my daughter Michelle, my son Brian Jan and his daughter Candice who live in the Philippines.. They were really born on the same day:)  What a coincidence.

It is sad though I could not be in the Philippines to celebrate with them. But I’m still happy that they can celebrate their birthdays today.

Michelle med familien hennes. Bildet ble tatt for en stund siden. Ingen bilder ble tatt på hennes bursdag, unntatt maten de hadde spist.

 Michelle with her family. The picture was taken a while ago. No pictures taken on her birthday Only the food.

They ate: Salmon, scallops, wagyu cubes ( beef) lettuce and kimchi. Korean style.

De spiste: Laks, kamskjell, wagyu-terninger (storfekjøtt) salat og kimchi. Koreansk stil.

Og min sønn Brian og hans datter Candice som ferier bursdag samme dag.

My son Brian and his daughter Candice who celebrate their brithdays together.

The whole family/ Hele familien

Min sønn hadde vært mye i Japan på grunn av jobb sammenheng og derfor denne gangen var det mest Japanesisk mat som var på menyen.  ” Niku Udon,California bake og Raibow Platter. Han savner vel Japanske mat:)

Carbonara også ønsket av Candice og kake. De har bare bestilt på nett.

My son had been to Japan a lot because of his work  and that is why this time it was mostly Japanese food that was on the menu. “Niku Udon, California bake and Raibow plate. He missed Japanese food:)

Carbonara was on the menu too requested by Candice and they have a cake. They did not cook anything. They ordered everthing  online.

 

Har du prøvd koreansk eller japansk mat?

Have you tried Korean or Japanese food?

Ending this post with this qoute: / Avslutter innlegget med denne sitaten.

8 kommentarer
    1. Jammen har du en fin familie 🙂 Og for et sammentreff at så mange fyller år på samme dag 🙂 Gratulerer til alle ♥
      Maten hørtes også spennende ut. Jeg har ikke smakt så mye japansk eller koreansk mat må jeg innrømme. Litt japansk.
      Kjekt at du også skriver på engelsk. Kjekt at familien din kan forstå dette, som handler om dem 🙂 Leit du ikke kunne være der selv, men kjekt at du har bilder ♥
      Klem ♥

    2. Gratulerer med alle bursdagene i dag – så fin familie du har! Jeg har ikke smakt hverken koreansk eller japansk mat…. men så har jeg ikke reist særlig mye i verden heller! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg