Avslappende cruice på Loboc-Loay elven med lunsj ombord

Da fortsetter jeg meg å dele den dagsturen vi hadde på Filippinene da jeg var på ferie:

Første stopp: Spøkelsesaper

Andre og tredje stopp:: Mahogany Forest og Chocolate Hills

Og nå fjerde stopp: Cruice på Loboc-Loay River

Etter å ha vært på flere steder var vi både veldig sultne og varme. Og da passet det fint med denne turen. Inngangen

Og cruise båten

Maten som ble servert om bord

Så ut som jeg var veldig sulten når man ser hvor mye jeg hadde forsynt meg. Men det var masse fluer som ville smake på maten så jeg måtte vifte med hendene mens jeg spiste

Det var også levende musikk om bord

 

Og gjett om jeg koset meg

Utsikten under cruising

Og vi stoppet en del steder hvor det var underholdning. Folk som danset folkedans som vi også kunne være med. Man kan gi penger som donasjon til deres innsats. Jeg har deltatt i en av dansene:)

avslappende utsikt

flere cruisebåter

Det var også underholdning etter båtturen på vei ut!

Og et suvenir butikk

Jeg kjøpte ikke noe for det var begrenset hvor mye jeg kunne ha med flybagasjen.

Det er mye fint å få igjen til neste stopp:)

Har du prøvd en slik cruisebåt når du var utenlands)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg