Bunnblogger tjener også penger

 

Yes  endelig etter flere år…kan jeg kanskje glede meg til å bruke den første innbetaling jeg skulle få fra Blogg.no.

Men så enkelt er det ikke. For å få disse pengene måtte jeg registrere meg til Brønnøysund. Og jeg hadde ikke an anelse hvordan jeg skulle gjøre det. Men blogg.no sendte meg en link og fikk hjelp til å fylle ut skjema fra mannen til søsteren min:)

Og nå må jeg bare vente å bli registrert og kanskje få utbetalt disse pengene. Det er ikke mye, men for meg er det stort fordi det er første gangen jeg skulle tjene penger ved blogging.

Jeg tenkte at toppbloggere måtte tjene mye penger hver måned når en bunnblogger som meg får litt???

Tjener du penger i bloggen din?

 

Ellers hadde jeg det hyggelig i går hvor jeg ble invitert av en venninne til middag. Herlig måltid og godt selskap.

Fint utsikt hjem hos henne.

Sola skinner og kanskje jeg tar en tur ute etter at jeg chatter ferdig med mine barn på Filippinene:)

Snakker du med familien på chat?

Ønsker deg en god søndag

16 kommentarer
    1. Tenk om du ikke kunne bruke sosiale medier til å ha kontakt med dine barn som bor så langt unna. Hvordan klarte vi oss uten disse mediene.
      Mine barn bor nært meg, men vi også kommuniser mye via sosiale medier.

    2. Snakker av og til med søsteren min på Messenger-videokonferanse. Ellers er jeg så mye på nett/videokonferanser på jobb så orker lite av det i fritida. Jeg har ikke noe inntekt på blogg. Sender ikke inn noe, så da blir det ikke noe 😀

      1. Fint å kunne snakke med familien gjennom media, men best personlig. Synd at corona har bremset den muligheten for mange.
        Jeg tror jeg har bare registrert meg på blogg.no og det gikk automatisk etter det:)

    3. Du trenger ikkje reg deg i Brønnøysund. Lag deg en “konto” hos Frilans Finans, der kan du fakturere som privatperson. De tar 6% av det du tjener for å ordne alt for deg, de innhenter skattekort og ordner skatten for deg. Eg har brukt de en stund og det er rent og ryddig 🙂
      Lykke til, gøye å tjene noen kroner 🙂

      Vibbedille 🙂

      1. Tusen takk for tipset. Jeg håper det fortsetter:) Kanskje jeg må vente flere år igjen før den neste. He he.
        Takk for besøket:)

    4. Jeg bruker sjelden sosiale medier sånn, men har jo ungane og resten av familien min så nære! Så kult at du kan tjene på bloggen – moro 🙂

    5. Hvor moro at du tjener noen kroner på bloggen din. Jeg blogger ikke og det er mange år siden jeg la ned den jeg hadde. Snakker med mine døtre på FaceTime da den ene bor i Stavanger. Men hun og familien flytter heldigvis tilbake igjen. Ha en fin uke.

      1. Ja, det er fin måte å kommunisere med familien.
        Angående bloggen, jeg spurte bare blogg.no om å registrere meg og når der gjorde det, går det automatisk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg