Det ikke det sterkeste som overlever…

Tror du på dette?

Jeg trodde jeg var et løvetanns barn og jeg kan kalle meg egentlig som en sterk kvinne etter alt jeg hadd opplevd i livet. Men i de siste årene etter at jeg fikk en kronisk sykdom og mistet den jobben jeg elsket så mye og en av mine døtre, følte meg ikke som den sterke kvinnen jeg var. Nå er det helt motsatte. 

Men da jeg leste dette sitatet, fikk det meg til å tenke. Jo, jeg er fortsatt en sterk kvinne fordi jeg klarte å leve med forandringer i mitt liv og jeg klarer nå å se muligheter i alt som skjer i mitt liv. Hvis ikke bokstaven A, funker for meg, forflytter jeg bare til neste alfabetet osv. For egentlig, det er jo forandringer hver dag i ulike ting og jeg fant ut at jeg må være med i det slik at det er fortsatt innhold i min ellers begrensede hverdag. I hvertfall der jeg klarer å delta.

Hva me deg?

4 kommentarer
    1. Du har sikkert hørt historien om treet og strået, treet sto steilt mens strået bøyde seg. Hvem tror du knakk først? Det er styrke i å bøye seg, finne nye veier. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg