Feiret bursdag i himmelen

Hun skulle vært her på jorden sammen med oss og feiret bursdag. Men min mor ( nanay på filippinsk språk) døde i 2019 og dermed feiret bursdag i himmelen i de siste 3 årene. I går fylte hun 84 år. Og vi markerte dagen med en sjokolade kake.

I dag har jeg en dårlig dag. Selv om jeg hadde sovet bra, våknet jeg meg svimmelhet og utmattelse. Jeg trodde at jeg er blitt bedre av varmen her på Filippinene, men fibromyalgien ville ikke slippe taket. Heldigvis kan jeg bare ligge og hvile. Lytte på en lydbøk.

Og jeg trenger ikke å tenke på å lage mat for datteren min lager mat for oss. Jeg har som plommen i egget.

I går var jeg litt bedre og klarte å gå ut i 15 minutter.

Og jeg fant masse blomster i nabolaget som fotomotiver:)

Feirer du bursdag av dine nærmeste som har gått bort?

Hva skal du gjøre i dag?

3 kommentarer
    1. Nydelige sommerblomster der du er , ser i hvertfall veldig sommerlig ut. Nei vi er ikke vant til å feire de døde slik i min familie, blir en blomst på graven

    2. Masse god bedring til deg….<3
      Nydelige blomster du fant rundt deg…så vakkert!
      De som er himmelen må også få kake <3 gode tanker..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg