Feiret bursdager, bryllupsdager og skoleavslutningen

Det er mye i livet som jeg er takknemlige for som i det siste.

Som mitt andre barnebarn Candice fullførte ” 12 år skolegang på Filippinene.  ( High school)

Hennes yngre søster Aerith som også mitt barnebarn fikk masse medaljer sist skoleavslutning for at hun har vært så flink. Og mitt eldste barnebarn Jan Andrei fullførte college utdanning som “Cum Laude.”

Aerith feiret bursdag den 16. juni. Hun er nå 12 år.

Min sønn og hans kone feiret bryllupsdag som er også i juni måned.

Og de feiret/ feirer alle disse begivenhetene i Japan i disse dager

Og i dag fyller også mitt eldste barnebarn 21 år.

I Japans drakt til anledningen:)

I fjor feiret de bursdager i Norge:)

En annet barnebarn Zyrish

( datteren av min avdøde datter) ble også ferdig med Junior High school og neste skoleår begynner hun på Senior High school.

Hun med hjerte på fjeset:)

Ethan, sønnen av min yngste datter på Filippinene hadde også fått medaljer på skolen som en av de beste av 200 elevene  som gikk i 8. klasse på skolen.

Han er ikke glad å bli publisert:)

Med dette ønsker jeg deg en fin dag og takk for at tålmodigheten:)

 

14 kommentarer

Siste innlegg