Hverdager på Filippinene

Det begynner å bli likens det jeg gjør i Norge som å gå på tur nesten hverdag.

Forskjellen er at her er det 28 grader og man kan bare gå i shorts.

Her er stedet jeg vandret i dag:)

Fant sopp også

Og her ser det ut som en stemor

Venner?

Mange løse hunder på veien. Jeg viker fra dem.

Jeg har begynt også med litt heklejobb. Hun skal være en jomfru Maria, men min datter sa at hun ikke ser uskyldig ut. Mitt barnebarn sa at hun ser ut som et barn. Hva synes du?

Mr Happy fortalte meg om en serie han har sett på NRK.  Og jeg ble også interessert:) Har sett to episoder hittill.  Har du sett denne serien?

Bruker ellers tiden til å ha gode samtaler med min datter, lytte på lydbøker og spise og spise ris:)

Snart blir det poteter og salater. Da blir jeg hjemme igjen i Norge 🙂

4 kommentarer
    1. Du har en lang ferie og det høres så godt ut å kunne gå tur i 28 grader. Tenker det er godt å være blandt barn og barnebarn<3
      Kan hundene være farlige?
      Jomfru Maria som du har laga så klok ut.
      Så serien, men bare delvis, så bør kanskje se den en gang til.

    2. Det blir seks uker til sammen her. Ja, det er godt å treffe familien og være sammen med dem.
      Det ser ut som hundene er vant med folk og ikke reagerer på noen. Men man vet det aldri. Jeg kommer ikke nær dem i hverfall eller hår en annen vei.
      Ja, det er en trist serie. Håper at bamsegutten får hjelp.
      Takk for kommentar og titten:)

    3. Så går reisen mot slutten – heldigvis har du samlet opp bøttevis med gode minner! Sånne hunder er nok greit å styre unna, ja….! Jeg har ikke sett serien, men har lest om den, og må nok se! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg