Siste natt, blomster og bursdag

Yey! Min sjømann kom endelig hjem i går kveld. Dette bildet tok han den siste natten han sov på båten før han dro hjem.

Ettersom han var om bord da han hadde bursdag sist, fikk han en blomsterbukett fra meg da han kom hjem. Jeg mener at det er ikke bare han som skulle gi meg blomster. Han fortjener blomster han også.

Jeg laget også denne deilig middagen til oss. Den er kjempegod.

Oppskriften er her, men jeg tilsatte mer kvitløk, kyllingbuljong og chili. Og den ble ekstra god:) Mannen synes det også.

Jeg bakte ikke kake, men kjøpte iskake isteden. Den er også veldig god.

Bursdagsbarnet fikk det han hadde ønsket. En ny toalett mappe som han bruker hver gang han reiser om bord.

Og god kaffe fra datteren vår. Han elsker jo kaffe. Ikke dyre gaver, men tanken som teller og han var veldig fornøyd.

Kjøper du blomster til din mann eller kjæreste?

6 kommentarer
    1. Så koselig med en bursdagsfeiring! Mat og dessert ser helt nydelig ut! Så flott at dere kan kjøpe blomster til hverandre! Jeg ville absolutt kjøpt blomster til min kjære om jeg hadde hatt en….! Hihi…..! Stilig toalettmappe! Og forresten – kaffe er jo en super gave! Klemmer <3

    2. Så kjekt med bursdag. Gratulerer med vel overstått til mannen din 🙂
      Fine gaver og god mat, sånn skal det være. Og selvsagt kan menn også få blomster ♥
      Jeg har ingen kjæreste, men et par av dem jeg har hatt, kunne fint fått blomster om det hadde passet sånn.

    3. Så koselig med masse oppmerksomhet til mannen din! Stilig toalettmappe! Hyggelig at dere gjør stas på hverandre med blomster 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg