Når himmelen gråter

God morgen! Er det sol eller regn hos deg? 

I går var det bare regn, torden og lyn hos meg. Og når en sjelden gang jeg  skulle se på fjernsyn, mister det signalet. Mulig på grunn av dårlig vær.

Jeg vet ikke hvordan er det hos deg, men når været er slik, forsterker smertene i mine muskler og ledd. Og jeg føler meg som en hundre åring som prøver å gjøre noe. Alt gikk som en sakte film og jeg strevde for å få gjøre noe.

Men jeg fikk det til å lese litt i ABC demens omsorgen perm nr 12. som jeg bør lese for snart skal vi ha et gruppemøte.

Jeg fikk  også hekle litt

 

og legge ut et blogginnlegg.

Sri Lanka 2

Sittende jobb alle sammen for føttene har mistet sin kraft.

Vel ikke helt sittende for jeg klarte faktisk å bake eplekake fordi jeg måtte bruke epler som jeg kjøpte på salg:)

 

Men middagen ble Fjorland rømmegrøt for det er bare å varme opp.

I dag, ser det ut som det blir ikke noe mye forandring. Fortsatt regn.  Man ser et glimt av solen innimellom, men den forsvinner igjen med en gang. Og kroppen er likeså. Det verker overalt og jeg kjenner meg veldig levende.

Jeg prøvde å kare meg opp og ja,  prødve å jakte på noen dråper i hagen akkurat som Toini gjør når det hadde regnet. Jeg som ikke har peiling hvordan å ta bilde av dem. Men man lærer sikkert etter hvert. Så her er noen bilder av mitt forsøk på a være dråpe detektiv.

 

 

 

 

 

 

Og her er en som er også ut i regnet. Vel, han er inne huset sitt:)

Takk for titten og jeg må prøve igjen å gjøre noe selv om kroppen vel helst bare ligge. Jeg har klær som skal brette sammen, middag som jeg bør lage til vår søndagsmøte og mer husarbeid. Ønsker deg en god dag og håper at formen din er bra.

Jeg får innhente styrke fra Gud:

Min nåde er nok for deg, for kraften fullendes i svakhet.” 2. Kor 12:9

 

 

8 kommentarer
    1. Fantastiske bilder.Kjekt med abc demens hefta syns eg.Lærde mykje og var kjekt med samlinger.:-)Ha ein fin dag

    2. Flott innlegg 🙂
      Du er flink til mye du. Hekler du ikke, så baker du 🙂
      Fint å ha noe å drive å med. Man blir mindre stiv om man også er aktiv.
      Kos deg med søndagsmøtet <3

    3. Det var flotte dråpebilder! og håper formen din kommer seg utover dagen..ikke noe kjekt når det er så tungt….Kroppen min reagerer også mye om dagen…..og vil liksom ikke det jeg vil…hihih…God bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg