All the gifts are packed and unpacked

God morgen til deg fra Happy home. Er du kommet over julen? Håper ikke:) Det er mye mer å vente selv om alle gavene var åpnet:)

Julen vår gikk knirkefritt. Feiret jul hos svigerinne i byen Trondheim. Kjøreturen på vei dit og tilbake gikk kjempebra. Det var et fint vintervær. Selfie at med juletreet:)

Vi spiste tradisjonsmat. Ribbe med mye tilbehør.

Karamelpudding til dessert

Julekakekjeks som min svigerinne har bakt og Budapest kake som jeg bakte,

Og gode sjokolader å spise mens vi åpnet gavene.

Vår datter….lurer på hvilken gave hun skulle begynne…

Mr og Mrs Happy.

En av de beste gavene vi har fått. Svigerinnen strikket en genser  til Mr, Mrs og Miss Happy:)

Og første juledag på formiddagen. Vi gikk ut og aket på akebrett, spark og kjelke. Så ble jeg som barn igjen. Så artig:)

Laget en engel.

Første juledag var vi hjemme og jeg laget “Posjert kveite til middag.”

Vi spilte scrabble til slutt:)

Og nå, koser jeg meg med en kopp te fra en av julegavene:)

I dag er vi invitert til middag hos min eldre søster i nærheten. Jeg gleder meg:)

Er du fornøyd med gavene du fikk nå til jul?

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg