Banansplit med smash/ Bananasplitt with smash

Hei til deg! Jeg tenkte at jeg skal friste deg med masse kalorier selv om det er bare midt i uke. Jeg skulle ikke ha innvilget meg masse søte saker på grunn av jeg har lagt på meg i det siste og jeg kanskje må snart skifte hele garderoben, men…

Jeg fant denne oppskriften på et hjemmeblad og etter å ha trent over en time, ble jeg fristet til å lage det.

Hello to you! I thought I would tempt you with lots of calories even if it’s only in the middle of the week. I should not have allowed myself a lot of calories because I have put on weight lately. Maybe soon I have to change my while wardrobe, but … I found this recipe on a magazine and after training for over an hour, then I got so hungry that made it likewise.

Oppskriften hvis du har lyst å prøve:) / The recipe if you want to try

Jeg  byttet en desiliter mel med havregryn slik at det blir litt sunnere og tilsatt litt mer mel fordi jeg synes røren var for tynn. Og da fikk jeg seks plater isteden. Må sikkert spise det i flere dager.

I replaced one deciliter of flour with oatmeal so that it becomes a little healthier and I add a little more flour because I think the batter was too thin. And then I got six plates of waffelcakes instead. Must surely eat them for several days.

Min versjon ble slik. Jeg kjøpte fløte og pisket og pisket, men det ble ikke noe krem av det. Da jeg kikke grundig på boksen, fant jeg ut at det var kaffefløte jeg hadde kjøpt isteden. Slik er det med meg for tiden.

Jeg kjøpte ikke ferske jordbær. Brukte frossen bringebær. Pyntet med iskremkuler, banan og smash sjokolade. Kaloribombe. Må kanskje sitte på sykkelen etterpå for å forbrenne kalorier hvis kroppen min orke det🥰

My version became like this. I bought cream and whipped and whipped, but it did not turn into a cream. When I looked closely at the box, I found that it was coffee cream I had bought instead. This is how it is with me at the moment. I did not buy fresh strawberries. Used frozen raspberries. Garnished with ice cream balls, banana and smash chocolate. Calorie bomb. I might have to sit on the bike afterwards to burn calories if my body can handle it.

Bruker du å spise mye søte saker midt i uka eller bare i helgene?

Do you use to eat a lot of sweet things in the middle of the
week or only on the weekends?

 

8 kommentarer
    1. Synes din utgave ser ekstra god ut! 😉
      Jeg spiser litt mørk sjokolade hver dag, og når behovet og lysten blir for stor, må jeg en tur på butikken og handle ekstra mye søtt og godt… 😀

    2. Nam, det så skikkelig godt ut ♥
      Det er lenge siden jeg har hatt vafler. Jeg kastet vaffeljernet mitt fordi vaflene hang sånn fast at jeg ikke fikk dem løs.
      Leit at vekta setter seg sånn fast på deg. Ja, kanskje en tur på sykkelen hjelper litt. Finne motivasjon hvis været er fint i alle fall 🙂
      Godt med søtsaker, men det er ikke så ofte jeg spiser det egentlig. Det er vel mer perioder. Når vinteren kommer, antakelig 😉
      Kos deg med vaflene du….man må jo kose seg innimellom uansett ♥

    3. Det ser unektelig godt ut ja. 😉

      Spiser søt i uka, men prøver å begrense det. Mannen min skal ned noen kilo, og jeg kan godt ta av 2-3 jeg også, så vi prøver å spise sunt og ikke for mye søtt. Men jeg må ha litt til kaffen 😀

      God fredag og helg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg