Besøk til kirkegård og lunsj

Sola skinner, jeg har fri på arbeid og det er lønningsdag. Ettersom det er Valentinsdag på søndag, dro jeg til butikken og kjøpte blomster til min svigermor og søster til kirkegård. Jeg inviterte min eldre søster til å bli med meg ettersom vi skulle se på et annet sykehjem i dag hvor vi skal jobbe fremover. Sammenslåing av to kommuner.

Håper blomstene varer helt til søndag🥰

Etter at vi har vært på det andre sykehjemmet og handlet litt på Europris, begynte magene å skrike etter mat. Så spiste vi lunsj/middag ute. Det var deilig.

Feirer du Valentinsdag?

Hva har du gjort i dag?

God helg🥰

5 kommentarer
    1. Herlig lunsj hos dere da. Så skikkelig godt ut. Og artig sted.. Viktig å være på kirkegården med blomster <3
      Ønsker deg en fin kveld. Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg