Det ble ikke det som var planlagt.

Bil du ble med på tur til Rusaset vatnet? spurte jeg Hr Happy. 5 minutter kjøring hjemmefra. “Nei, du kan gjøre det selv  sa Hr. Happy.

Men litt etterpå, forandret han meningen og ville være med likevel hvis vi drar med en gang. Og jeg var klar. Men da vi skulle kjøre, den ene dekket av biken vår var ingen luft. Det har gått hull i den og vi måtte kjøre den til verksted.

Vi kunne kjøre den andre bilen vår, men jeg sa at vi kunne bare gå til moloen så vi slipper å kjøre bil. Og det gjorde vi.

Overskyet

Innimellom kom sol på besøk.

Høsten i anmarsj.

Jeg har fått dilla på tur og jeg har funnet ut at kroppsmerter ender likevel om jeg sitter i ro eller beveger meg. Så jeg nå fra nå av velger å gå tur regn eller sol.

Går du tur uansett vær?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg