Dixierose: frisyre, sommer og pyntegjenstand

Fikk ide fra Heidisverden og jeg legger ut siste 3 temaer på et innlegg slik at jeg rekke fristen til Dixierose fotoutfordring.

Og her er frisyre. Jeg savner denne frisyren. Langt og krøllete hår. Men på grunn av at jeg mister så mye hår, lot jeg ikke det bli lenger igjen.

Sommer

Og pyntegjenstand. Disse tingene er kjøpt av Mr Happy i Kina:)

Da er jeg i mål:)

Temaene for fotoutfordringen:

Venner

Vann

Avkjøling

Hobby

Kosedyr

Fugler

Frisyre

Sommer

pyntegjenstand

Lek

10 kommentarer
    1. Du kledde virkelig den frisyren!🤩
      Flotte sommerbilder og fine pyntegjenstander også.🤗
      Håper du har hatt en flott sommer!😍

    2. Kjekt å ta alle de siste utfordringene på en gang 😉 Du var fin med langt år, men ikke en grei frisyre om man mister mye hår. Ellers fin løsning på de andre to utfordringene. Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg