Fisk i ovn, grillet kylling og pizza

Mst vi må ha og derfor deler jeg litt matinnlegg som vi har spist denne uken.

Fisk i form

Hakket poteter og gulrøtter og kokte til 7 minutter før jeg putte den i ildfast form.

Puttet frozen spinat på toppen

og seifilet etterpå. Kan sikkert bruke andre fisk typer. Krydret med fiskebuljong, grønnsaksbuljong, salt og pepper

Ost på toppen. Jeg brukte alt mulig ost som vi har i kjøleskapet.

Stekte i ovn ca 45 minutter 200 grader.

Rester dagen etterpå.

Så en dag kjøpte jeg ferdig grillet kylling ( varmet i airfryer) og baguetter.  Salat at åt.

Resterende ble laget som fyll på pizzaen dagen etterpå. Jeg kjøpte ferdig laget pizza deig.

Brukte dette som saus

Ost på toppen og voilla. Kjempegod pizza.

I dag blir det rester:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg