Gikk på ski første gangen

Bestemor, kan vi gå på ski i morgen? Spurte min eldste barnebarn her. Det var meldt sludd og regn, men jeg sa ja fordi det er meldt bare slike vær fremover og de har bare korte stund her.

Heldigvis hadde vi skiutstyr liggende

hjemme. Og dagen etter, dro vi til et skianlegg i nærheten.

Min mann måtte lære dem først hvordan de skulle gjøre det. Og gjett om barnebarna koset seg uansett vær. Det var sludd.

Se på smilet:) Zyrish

Falt ned mange ganger

Gutten Zimon

Havnet utenfør skiløype og falt også mange ganger:)

Prøvde akebrett isteden etter at de har funnet ut at det var ikke lett å gå på ski:) Og så mye latter jeg fikk høre.

Min snille mann lekte med dem

Etter stund, da vi alt var våte og en skisko har kapitulert og akebretten gikk i stykker, avsluttet vi leken. Jeg var fotografen:)

Vi var de eneste folk i skianlegget på grunn av dårlig vær. Vi avsluttet turen med varm kakao og brødskiver som jeg hadde med meg.

Det skjer også en del ting med andre familie medlemmer.

Yngste datter er i Kuala Lumpur akkurat nå

Takk for følge:)

3 kommentarer
    1. utrolig koselig bilder da 🙂 Litt sludd spiller ingen rolle når man vil prøve ski for første gang 🙂 Se den gleden, både ved ski og akebrett 😀 Og sånn tror jeg at JEG ville sett ut nå også. Er dårlig vant med ski og sånt 😀 Du får nok en fin jul nå :-)KLem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg