Hjertet mitt blør for hunden

Hverdagen min hittill har vært å gå tur med hunden Machu. Hunden til to av mine barnebarn.

Men nå er Machu syk på grunn av “tick bite”. Fant ut at det heter ” blodmidd” på norsk. Hunden kastet opp blod og fikk betennelse i magen. Blodmidd får man når man går ute med hunden. Fra andre dyr og plantene.

En del av området vi går tur hver dag. Det er ikke akkurat rene områder.

Street sweeper

Virvar av ledninger og biler

Street vendor

Parken i nærheten

 

Men nå sa dyrlegen at han må oppholde seg inne for en stund. I tillegg må han ta masse medisiner. Jeg synes synd på hunden, men kan ikke gjøre noe.

I morgen kommer jeg til å bo hos min sønn for en uke og da kommer jeg til å savne hunden. Håper bare at han blir snart frisk.

Akkurat nå er jeg på staycation sammen med familien:)

Fortsetter neste innlegg

7 kommentarer
    1. Så fint å få være med deg på turen, jeg føler meg litt tilbake til Paraguay igjen. 🙂

      Godt du får være med familien din, og jeg kan tenke meg det er både slitsomt og godt. Kos deg så mye du kan. God klem <3

    2. Så font å lese fra turen din! Hjertet mitt gråter for hunden men jeg ønsker den all mulig god helbredelse❤️🐾

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg