Husvask, kirkegård, butikk og tur

Må bare skryte av meg selv ettersom det er bare midt på dagen og jeg allerede har klart å vaske hus

Handlet en del ting på en Asia butikk

Dro til kirkegård for å vanne planter

Og jaktet på blomstermotiver:)

Og dråper og vekst

Etterpå dro jeg og Hr. Happy til sjøsiden for å jakte enda mer på bilde motiver

Og jeg fant masse

I luften er jagerfly

Tilbake til bakken

Og jeg er

Nå er det bare å slappe av etter å spist suppe og omelett til lunsj:)

Hva holder du på med i dag?

8 kommentarer
    1. Så mange flotte bilder 🥰
      Det er ikke dårlig å klare å bli ferdig med huset og ha energi til mer senere, noe jeg dessverre ikke har 😉
      Jeg tror du er den første jeg har sett som også bruker Silwer Swan Soya Saus, som er den beste som finnes. Det var min søster som tipset meg om den, da hun laget Pansit. Ha en fortsatt fin torsdagskveld, klems 🤗

      1. Takk:) I dag har jeg det og da er det godt å kunne gjøre masse:)
        Silver swan soya saus har jeg brukt siden barndommen siden det er laget på filippinene:) Hyggelig å høre at du også bruker den:)

    2. Nydelige bilder av en herlig dag hos deg.🤩🌸🧵 Masse fine blomster og mye spennende å se på turen din.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg