Morgen hilsen og gleder denne uke

Jeg kunne tenke meg å våkne til en slik fredelig sted. Jeg kjørte forbi denne vakre utsikten en kveld etter en fjelltur.
Med disse utsiktene, ønsker jeg deg en god mandags morgen.

Solnedgang

Ideer til lykke denne uke:

Lytte til musikk fra en annen kultur.

Jobbe frivillig for en sak du tror på – det kan bare gjøre deg sunnere

Rydd i skap og skuff ditt for å roe deg

Snakk med unge mennesker om nåtidens hendelser

Vær snill med deg selv hvis du føler deg usosial i disse dagene.
Gjør litt trening i dag. Hjernen din vil takke deg.

Ta ett skritt mot en mer rimelig livsstil. 

Har du ideer av glede denne uke?
 

 

10 kommentarer
    1. Hei! Du skrev i forrige uke at du så på en koreansk serie, så da søkte jeg opp koreanske filmer/serier på Netflix og har kost meg med det i helgen innimellom alt annet. Har gjort det før på Netflix. Søkt opp filmer/serier fra andre land/kulturer. Det er mange flotte, gode filmer som er produsert rundt omkring i verden, men som aldri blir vist på de vanlige kanalene. Skjønner ikke helt hvorfor! Jeg syns i hvert fall at det er interessant å få et innblikk i andre kulturer. Det som slo meg med serien fra Korea er at det på mange måter er et «vestlig» land, samtidig som det er store kulturforskjeller også. Ha en flott dag 😊

      1. Så koselig. Jeg ser mye korean serier og liket dem også veldig godt.
        Dem har ikke mye utvalgt på Netflix derfor bruker jeg også you tube:)
        Takk for besøket:)

    2. Mange gode ideer for lykke! Jeg skal være litt sammen med prinsessa mi – jeg skal planlegge en ny bobiltur – jeg skal prøve å roe meg ned på jobb, for nå er det mye styr! Godeste klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg