Morning walk with the dog

God morgen til deg. Her på Filippinene, begynner dagen før hanen galer. Et av barnebarna begynner på skolen i seks tiden og hun er opp halv fem for å dusje,  ordnet seg og spise frokost. I dag besto frokosten av stekt ris og pølser.

Etter frokosten som var klokka halv seks, gikk jeg ut sammen med hunden. Dagens trim. Hunden heter Machu.

Fant nye områder å utforske. En del hus har planter ute og jeg fikk ta noen bilder.

Og nå er klokka 7 og jeg og hunden slapper av etter at  jeg vasket han etter gåturen. Jeg vil ikke ha skitne føtter i senga. Takk for titten og ha en fin dag.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg