Papp og gamle bøker ble et juletre

God morgen til deg. Håper du fikk en fredelig natt og at du har det bra.

Som alle de andre i jultiden, har jeg også mye å gjøre.

Og en av gjøremålene var å gjøre ferdig dette juletreet laget av papp og gamlebøker. Jeg synes det er litt artig å ha juletre som ingen andre har:)

Jeg valgte å ikke ha glitter eller andre pynt for jeg synes det er bra nok som det er. Hva synes du?

Et av mine ønsker i desember måned:)

Hva ønsker du i denne måned?

Og hvis du synes at nå er det nok!

Og i desember måned blir det sikkert mye spising for hver og en av oss og jeg prøver derfor å forbrenne mye kalorier. Trener gjennom Livegym.no nesten hverdag.

Og min mann har vært trofast. Lage middag hver dag. Denne var en av dem. Nydelig fiskegrateng.

Har også vært ute på tur med de eldre på arbeid. Sightseeing tur for oss som har dårlig knær:)

Har du også vært opptatt med mye i det siste?

4 kommentarer
    1. Så kjempefint det juletreet var! Du er jammen meg kreativ 🙂

      Synes Advent- og førjulstiden er kjempekoselig med lune julelys, førjulskos og varme <3 <3 <3 🙂

      Mitt førjulsønske er at vi må våge å se mennesker rundt oss. Tørre å bry oss om de som f.eks. er ensomme.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg