Sta Lucia og peanøttkaker/ Sta Lucia and peanut cookies

En god morgen til deg. Har ikke hatt innlegg i flere dager nå på grunn av at jeg har hatt problem med mine øyne. Det svir veldig mye, så jeg problem med å lese tekt på skjermen. Jeg har fått medisin fra øyenlegen og håper at jeg blir bedre etter hvert:)

Deler bilde fra arbeid hvor vi markerte Lucia dagen. Gikk Lucia toget for de eldre som ga stor glede for dem.

Hadde også bakt peanøtt kaker. Oppskriften var fra “Julens Snikksnakk” heftet fra natheless.blogg.no

De ble ikke helt runde, men dem var gode og jeg spiser og spiser:)

Her var hennes oppskrift. Håper det er greit at jeg deler den:)

Har nytt prosjekt…kler tommeflaskene med tjukk tråd

Ferdig kledt…men ikke ferdig ennå. Tenkt å dekorere flaskene med enda mer…har ikke bestemt ennå. Kanskje du har forslag?

Med dette. ønsker jeg deg en god dag.

Avslutter med dagens sitat:

5 kommentarer
    1. Ja håper noen er å stole på og holder på en hemmelighet 🙂 Sladder er ikke bra….

      Koselig Lucia på jobben din og den små-kaken så jo bare lekker god ut!

      Lag deg en fin dag!

    2. Virker som en hyggelig arbeidsplass du har.. og heldige beboere som har kreative og smilende ansatte rundt seg..Tror du er en positiv kollega og ansatt.. selv om du har mange utfordringer i livet ditt… God bedring med øynene <3

      1. Ja, det er en hyggelig arbeidsplass. Jeg er så heldig at jeg har mulighet til å skape trivelig dager for de eldre som aktivitør:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg