TRENGER DU Å PLEIE KJÆRLIGHETEN?

Trenger du det? Du er jo allerede gammel og til og med bestemor? Det høres latterlig ut, spør du meg.

Av og til blir jeg provosert når jeg hører slike bemerkninger. Føles det som det er en “age limit” på å pleie kjærligheten. Gud er jo den gamleste av alt og så vit jeg vet, han har ikke sluttet med kjærligheten til oss?

Til og med de som bor på eldre hjem trenger kjærligheten…kanskje enda mer.

Sannheten er, dess eldre vi blir, dess mer trenger vi dem.

Jeg viste litt kjærlighet til arbeid i dag blant annet ga en eldre dame velværestell og hun følte seg elsket.

Uansett hva måtte andre sier om det, jeg skal ikke slutte å pleie min kjærlighet til min sussebass. Egentlig, er vi flinke begge to til å pleie kjærligheten. Vår kjærlighetenspråk b er berøring. Utrolig hvor godt det er når man har det vondt og har mye smerte at noen stryker deg på kinnet eller gir deg et kyss eller ta i rundt deg. At når man passerer hverandre, så er det godt med en liten touch her og der. Touch på ryggen, skuldre, hodet osv.  Min sussebass er flink til det og jeg tror jeg er likeså:)

Og for å  pleie mer av kjærligheten. kjøpte jeg denne:)

Mange ideer hvordan man skal gjøre det både for mann og kvinne:) Et kort hver uke.

Her er noen av  tipsene:

1. Skriv 3 grunner hvorfor du elsker ham på tre separat papir. Legg dem til stedene hvor han kan finne dem.

Kanskje jeg skal gjøre dette i kveld når mannen kommer hjem?

Eller denne?

Forandre ditt rom som et paradis. Pynt  med blomster og ulike frukter.  Og invitetere mannen din til ditt paradis. Og påkledning….bestemmer du:)

He he. Disse to gamlinger kommer til å le i hjel tror jeg:)

Pleier du kjærligheten?

10 kommentarer
    1. Kjærlighet er mange ting – den pleier man på ulike vis hele livet. Men hva slags pleie enkelte gir den er av ymse art.

    2. Nå er det jo litt stille på kjærlighetsfronten her….. dessverre…. men jeg vil påstå at jeg var ganske flink iallfall! Lykke til – det er koselig å være to! Klem <3

    3. Koselig å lese. Jeg har jo ingen kjæreste, men kjærlighet kan jeg jo vise på ulike måter likevel. Det er i alle fall viktig å ta vare på hverandre når en er i et forhold. Noen opp – og nedturer må en regne med i blant, men det viktigste er å jevnlig vise at en bryr seg om. Så har dere felles kjærlighetsspråk med berøring, og det er jo et godt utgangspunkt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg