De siste dagene på godt og vondt

Livet er fullt av overraskelser. Man våkner på en morgen og ble veldig lykkelig får å få en gave eller en oppmerksomhet.. min datter som bor på Filippinene laget dette for meg for jeg ønsker en bobil.

Så fikk jeg enda en overraskelse. Dagen plutselig besto av ambulanse, helekopteret, sykehus og livet mitt ble plutselig svart. Hr. Happy fikk hjerteinfarkt og ingen kunne tro det at det kunne skje med han ettersom han virket så frisk.

Jeg grått og ba til Gud for at han må ikke la mannen min gå fra meg. Og takk og pris for min mann berget livet og han er nå på bedringsvei.

På sykehus serverer de god mat og ansatte er bare snille og flinke.

Det ble en bytur for meg til sykehus, selv om det var en hjerteskjærende tur.

Og nå er jeg hjem igjen og venter på at Hr. Happy blir sendt hjem. Takknemlig for alle som ba for min elskede og for støtte og hjelp fra  familie i alle kanter i vanskelig tider.

Gikk en tidlig morgentur slik at jeg ikke havner i depresjon. Kroppen min skalv ennå og jeg trenger påfyll av energi.

Det hjalp med humøret.

29 kommentarer

Siste innlegg