Gratulerer med dagen i himmelen!

Hvordan kan det være at det er en sorg å feire bursdag?

I hvert  fall opplever jeg det i dag ettersom min eldste datter som har bursdag feirer dagen sin i himmelen for andre gangen.  Det kunne ikke sammenlignes med bursdagsfeiring her på jorden  selvfølgelig…..men….

Egentlig, du skulle feire bursdagen din her sammen med oss. Sammen med dine barn. Du er sterk savnet og det er forferdelig vondt. Jeg skulle egentlig feste mitt blikk til dine etterlate bilder, men det gjør så vondt å se dine bilder for jeg vil gjerne se ditt levende ansikt isteden. Det sies at tiden går veldig fort og kanskje jeg får se deg snart igjen, men jeg må vel vente til den tiden Gud kaller meg hjem. Men i mellomtiden, feirer vi også din bursdag her.

Jeg kjøpte en kake til deg….som jeg må spise alt selv. Jeg må spise for deg og for meg. 

Gratulerer med dagen min elskede datter der i himmelen.

❤❤❤

It is hard to turn the page when you know someone won’t be in the next chapter but the story goes on. Thomas Wilder

20 kommentarer
    1. Dette er fryktelig trist. Covid tok livet til din datter. Fryktelig sykdom.
      Det er stor sorg i hjertet ditt og sender over mange trøsteklemmer.
      Ønsker deg en fin dag som du kan ha det <3

    2. Flott bilde av din datter 🙂
      Ord blir fattige.
      «The story goes on,”
      skriver du.
      Det passer liksom ikke med gratulerer eller kondolerer,
      Men en klem fra vår Herre,
      passer.
      Klemmer som plutselig kommer.
      Jeg tenkte på deg i dag,
      før jeg visste at det var andre
      bursdag uten din datter.
      Jeg tenkte å skrive en kommentar der du skrev at du hadde mistet henne.
      Tror Gud vil gi deg en klem i dag,
      som minner deg om velsignelsene
      i de gode minnene du har.
      Velsignelsene i barnebarna dine.
      Velsignelser
      som fortsetter.
      Velsignelser fra Herren som er grenseløse, også i det håpløse.

      En klem fra Herren:
      En mann jeg ikke kjente kom bort til meg.
      Han hadde vært deprimert,
      og en gang han badet, ba han omtrent slik:
      «Kjære Gud,
      jeg orker ikke å ha det slik lenger…»
      Så går han inn på stranden
      og møter en som gir ham en god klem.
      Det var en gutt som Gud skapte
      litt annerledes enn de fleste.
      Den dagen formidlet han noe
      som gjorde at depresjonen ble borte.
      Kona hans så at han var forandret
      da han kom hjem den dagen.
      Plutselig
      merker du en god klem fra himmelen.
      Ikke på grunn av vår sønn som gav klemmen,
      han som kan telle til 4 og si noen få ord.
      Ikke på grunn av
      ordene som sies eller skrives.
      Plutselig
      merkes en god klem fra Jesus,
      fordi du er vendt
      mot Ham.

      Fra bibel.no
      Dagens bibelord i dag avslutter med: For jeg er med deg, sier Herren. Jeg skal berge deg.
      Hilsen til deg i dag 4.Mos.6, 24-26:
      Herren velsigne deg
      og bevare deg!

      Herren la sitt ansikt lyse over deg
      og være deg nådig!

      Herren løfte sitt ansikt mot deg
      og gi deg fred!

    3. Ord blir så fattig når noen man har så kjær ikke er her mer 💖 Jeg syntes det er viktig å kunne feire dagen og hente fram de gode minnene. Mange varme klemmer 🥰💖🥰

    4. Huff, dette er ikke en sorg jeg unner noen, tapet av sitt eget barn. Tenker masse på deg, og håper du kom deg gjennom dagen med gode tanker og minner. Noe mer smertelig kan jeg faktisk ikke tenke meg.
      Hun var nydelig, datteren din. Minnene vil alltid leve ♥
      Gode klemmer til deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg