It is okay not to be okay

I dag er det grinedag..

Både ute og innvendig

føler meg som det eneste eplet vi har i hagen vår.. henger i en tynn tråd.

Men ” it is okay not to be okay” for i dag.

“I think it is ok to take a break because tomorow is a new day. It will surely come when I able to smile again❤

Det er ok fordi jeg kan be ..

Dagens bønn:

Kjære Gud, av og til føles det som det eneste utvei for meg er å trekke tilbake…særlig når jeg føler meg som en zombie…lever, men død innvendig.
Takk for at Du alltid tenne en gnist i mitt hjerte når min ild holder på å slukke ut. Du planter et nytt frø av håp i mitt hjerte når jeg føler meg hjelpesløs. Du gir meg ny motivasjon for å leve videre.. til å gjøre en forskjell…til å sette fokuset mitt til Deg. Du lar meg fortsatt oppleve Din godhet i mange ting.
Fienden lar meg ikke være i fred. Jeg strever med å få sove om nettene og når jeg endelig slukner noen minutter…da er han også der og gir meg mareritt etter mareritt.
Men takk Herre, for at jeg kan klamre meg til Deg. Jeg lever fortsatt og opplever noen livsgleder i hverdagene.
Takk for at jeg trenger ikke å stole på min egen styrke til å komme igjennom alt de vonde. Ja, jeg kan trekke meg tilbake slik at Du kan tre inn. Være sjåfør i mitt liv.
Takk for at Dine planer for meg er fortsatt gode. At Du er ikke ferdig meg meg ennå. Du kan fremdeles skape nytt gjennom meg. Og takk for at Du skal være med meg til hvert eneste steg jeg tar.

Avslutter med dagens ord:
Jesaja 43:19 Se, jeg gjør noe nytt! Nå skal det spire frem. Skal dere ikke kjenne det? Ja, jeg vil gjøre vel i ørkenen, strømmer i ødemarken.

Hvordan er det med deg?

6 kommentarer
    1. Vakkert innlegg med mange fine tanker. Ikke riktig like tårevått her, men noen flere epler. I fjor forsvant alle eplene en mørk kveld som denne 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg