Jeg skulle ønske jeg kunne hjelpe Mr Happy…

Det kom mye snø i går og i natt. Og jeg synes synd på Mr. Happy som må måke snø. Jeg tenker på hjertet hans. Men jeg kunne ikke hjelpe heller for jeg har null energi og hodet snurrer rundt.

Det er virkelig vinter i anmarsj

I går var jeg på en begravelse og det var skikkelig dårlig vær. Det blåste og det snødd mye. Vi var helt våte under jordforkastelsen.

Men det gikk bedre med kroppene da vi fikk sodd og masse kaker under minnestund. Det var masse folk som kom i begravelsen, men trist allikevel.

I dag får vi besøk av datteren vår og kjæresten.  Vi skal servere rakk ørret og gravlaks.  Håper middagen blir vellykket.

Hva skal du gjøre i dag?

6 kommentarer
    1. Oi, der var det mye snø, men flotte bilder da! Begravelser er nesten alltid på kalde og gustne dager.

      Her hos oss er det varmt og fint. Koser meg i sofaen nå, men skal snart ut og sjekke tempen på terrassen. 🌞

      Kos deg med besøk! 😍

    2. Det var jammen masse snø! Tungt å måke, men når en tar tida til hjelp går det jo greit! Jeg har vært på skautur idag, vært på gravene til mamma og onkel med kranser og lys – besøkt pappa – og besøkt mine eks-svigerforeldre! Det har vært en koselig dag <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg