Pleie kjærligheten ved Gullgruve fossen

Ettersom vi har vært gift i snart 33 år, trenger vi å pleie kjærligheten slik at den ikke blir kald.

Så en dag kjørte vi til et sted  som heter Gullgruve fossen hvor Mr. Happy har vært da han var barn for i nærheten bodde hans morfar. Vi skulle ha piknik.

Her er Fossen

 

Vi kjørte til vatn der fossen kommer fra og spiste lunsjen vår der.

Og noen selfier måtte jeg ha!

Kjempe vakker sted hvor Mr Happy hadde badet da han var barn:) Han hadde vel ikke drømt om at han skulle ha med seg sin kone der en dag:)

Etter turen dro de forelskede paret hjem glade og fornøyde:)

8 kommentarer
    1. dokker er skikkelig flinke til å reise sammen ser det ut som. Det er veldig bra for forholdet sikkert. Jeg liker din nye høst header, ser så fint ut

      1. Ja, vi pleier jo kjærligheten hverdag:)
        Tusen takk for titten og kommentar.
        Headeren min var hentet og laget fra Canva.com hvor jeg er abonnement:)
        Der kan man redigere bilder, eller få ferdig maler om ulike ting til media:)
        En god morgen til deg:)

    2. Så bra!!!
      33 år sammen
      og pleier kjærligheten slik at den ikke blir kald
      Gode, fine Dere 🙂 🙂 🙂

      Husker henne som hadde omtrent like lang tid sammen som dere. Hun gløda i øynene da hun fortalte om hvor fint de hadde det, og om hva som er oppskriften: “DET ER BARE Å ALLTID GJØRE DET BESTE MOT DEN ANDRE”

      Og jeg forsto at jeg hadde noe å lære: Huske å være til for min kjære, – uten å forvente noe tilbake.
      (etter litt mer 33 år )

      Samtidig ønskes: Herrens velsignelse over ekteskapene våre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg