En deilig dag!

Hils på min nylaget skilpadde:) Han heter Simen. Han ble ønsket velkommen av de eldre på arbeid og hygget seg mye med han. Han har vært med på kaffe drikkingen, yatzy spill og sang. Han hadde en deilig dag. I morgen flytter Simen skilpadde hjem til en snill dame som kjøpte han.

Etter jobben, dro jeg og en venninne til Hovde Gård for å få en massasje behandling. Hun fikk en gavekort sist jul som hun har lyst til å bruke. Og ettersom jeg hadde bursdag i mars, ga hun meg en gave. Nakke og skulder massasje. Det var deilig. Det var den beste gaven jeg fikk på bursdagen min. Og vi koste oss.

Det er boblebad der vi kunne benytte……

badstue og et hjørne å slappe av.

 Man kan også bestille forfriskninger, som vi gjorde til å kose med mens vi var der. Vi ble fornyet og forfrisket.

Men den deilig dagen sluttet ikke der. Om kvelden, dro jeg på kino sammen med en eldre dame. Vi så en rørende film  JAG ETTER VIND!

Jag etter vind

Det er så artig å se en film hvor man kan se den vakre naturen i nærmiljø. Føles hjemme da:) Fikk også en sjokolade eske fra en snill dame for noen dager siden. Hmmm. Nam nam.

Og i tillegg har jeg vunnet disse brikkene fra lotteri på arbeid til inntekt for de eldre.

Så det har vært noen deilige dager. Jeg er en takknemlig dame.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg