Mine klovner!

Mitt navn betyr jo egentlig glede og jeg må leve opp etter navnet:) På en måte føler jeg meg som en klovn uansett hvor jeg er, fordi jeg liker å spre latter rundt meg.  Og siden jeg føler meg som en klovn, laget jeg flere av meg selv i form av dokker i forskjellige farger.

Klovnene består av strikkede lapper som er sydd sammen og ble fylt med vatt. Og dem ser ikke verst ut heller. Kanskje finere enn meg? Hi hi. Bare spøker.

En ting som er minus med klovnene mine er at de ikke kan snakke. Men det går an å snakke med dem. Klovnene har brakt mye glede til de eldre på aktivitetssenteret hvor jeg jobber. Dem ble også kjøpt og gitt som gave til deres barnebarn. Jeg får vel lage flere……

Ha en strålende dag til alle.

(re-publisering)

6 kommentarer
    1. Så fine kovnene dine er, og jeg blir så glad når jeg ser dem. Da jeg var barn strikket mamma noe lignende til meg, og jeg var så glad for den å lekte med den mye :o))

    2. Du er skikkelig fingernem. Et ordtrykk vi bruker her nord for å skryte av dem som lager noe fint.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg