Gud’s maleri!

Jeg sier Gud’s maleri fordi jeg tror det er Gud som eksperimenterer med fargene. Uansett er himmel fargene så vakre at det er vanskelig for oss å kunne male akkurat det samme.

 

 

Disse bildene blir tatt utenfor vinduet på soverommet mitt en kveld. Og himmelfargene skiftet nyansene i løpet av en halv time. De er virkelig ” breathtaking.” 

             Jeg gikk ut en tur i nablolaget for å prøve å fange solnedgangen i andre vinkler.

 

Det er like fasinerende  her også.

 

Til slutt skiftet fargene til blå, lilla, hvit og gult. Jeg ble himmelfallen:) Det var et uforglemmelig syn!

Selv bakom trærne er usikten nydelig.

Avslutter denne posten med dagens ord:

Størst er det gode du har gjort

-og den gleden du har gitt andre.

 

JOY

4 kommentarer
    1. Her i Oslo regnet helt frem til ca kl 18, og så sprakk himmelen opp å sola kom frem. Akkurat nå kan se jeg se blårosa himmel over åsen midt i mot :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg