En strålende dag!

Yes, yes, yes. Solen har stått opp i dag og den ropte til meg ” kom deg opp av senga.  “Jeg var jo lydig jeg:) Jeg hadde jo tusen gjøremål for dagen og det var på tida å ta fatt på de. “Ta det me ro” sa mannen min. Ja, det kan han godt si.

Vel, etter frokosten som ble inntatt  med en  fart, begynte jeg å vaske vinduene og skiftet gardinene. Nå kan jeg endelig se hva naboene holder på med…jeg mener utsikten ute:) Skitne gardiner ble vasket og hengte til tørk ute i det fri.

Ettersom det var fint vær, fristet det å luke ugress i blomsterbedet mitt.

        Etter tre og halv timer ble jeg endelig ferdig med blomsterbedet.

Da kan jeg endelig slappe av……kanskje. Nei! Mannen skulle på båt tur og jeg hadde lyst til å være med. Jeg spurte min elskede om jeg kunne være med og gjett om han ble glad:)

      Her er båten vår.


Nydelig utsikter der også.

 Vi satt ut line med åter


Men, vi fikk bare to hyser og 4 pigghåer. Pigghåene kastet mannen min fordi han sa at i Norge spiser man ikke pigghå.  Vel, bedre enn ingen fangst i det hele tatt:)

                          Avslutter den strålende dagen men solnedgangen på Fjæraveien:)

    ”  Dagen ord “

Det beste med framtiden er at den kommer en dag om gangen.

JOY

 

2 kommentarer
    1. Hei. Så fin Hagen din ble. Jeg liker ikke å luke, men det må gjøres, og fint blir det..
      Du hadde tatt fine bilder fra båtturen deres. Havet er fint i fint vær. Jeg har bodd ved kysten i mange år, men nå bor jeg i innlandet, det er fint det også, men ikke så fint som blikkstille hav.
      Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg