Å være litt kreative!

 

 

Av og til kan det være greit å ha noe å holde på med når mørke tvinger man til å være inne.  Det er en kur for depresjon når man kan gjøre noe med de ledige hendene. Tiden bare flyr avgårde og vips, var kortene ferdig:)

Og her en noen av kortene jeg har laget.

Dem er ikke så avansert, men så er jeg jo bare en amatør. De sier at det enkleste er det beste:)

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dagens ord

Hemmeligheten av et langt liv

Hør , min sønn,

ta imot mine ord,

så skal dine leveår bli mange.

Ordspråkene 4: 10

JOY

 

 

 

6 kommentarer
    1. Oj, oj så mye fint:) Nå fikk jeg lyst å begynne og lage kort igjen. Jeg har boks på med utstyr, så det er egentlig bare å sette i gang.
      Ha en riktig god natt:) Klem<3

    2. Her var det mange fine kort! Jeg har aldri laget noen selv, men blir fristet når jeg ser så mye fint 😀 Vil nok ikke klare å lage så fine, men personlige blir de iallfall 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg