Ella Ellemus!

Dagens nyhetene får man til å bli deprimert. Kulde og mørke gjør ikke dagene bedre pluss blir man syk i tillegg. Og da må man gjøre noe med det. Det som er bra, i hvert fall i mitt tilfelle at når dagene er grå, blir hjerne cellene mine våken. Og resultatet ble ” Ella Ellemus”  

 

Her er originalen fra Hekkans Hekkel bok

Ella Ellemus

i lilla drakt har Ella kledd seg

Ho spør om å få leike med deg

Ønsker du vere med på tur

med ein søt fantastisk figur?

Då må straks få hekla den

så Ellemus kan bli den venn

( fra boka)

Her er delene før jeg sydde dem sammen. Kanskje dere legge merke til at jeg brukte to lilla nyanser.

Det var fordi jeg manglet garn og det var søndag og butikkene var stengt.

 Og jeg ville jo gjerne gjøre det ferdig og fant ut jeg kunne  prøve å kombinere de fargene. Kanskje det blir fint likevel.

Brukte garn som jeg hadde på lager. 

Slik ser hun ut på siden

her vises halen litt bedre

Ja, ja. Jeg synes hun er søt.  Hva synes dere? Jeg skal gi den til en søt lita jenta. Håper hun  kommer til å like den.

Dagens tanke

Det beste med framtiden er at den kommer en dag om gangen

JOY

11 kommentarer

Siste innlegg