En vakker dag!

Hei på deg!

Dagen  i dag har vært så utrolig flott. Sola skinte og jeg kunne kle meg litt sommerlig. Med plagrende kjole dro jeg meg til jobben og fikk masse gode komplimenter. 

Det varmer mitt hjerte.

Vel, det var liksom solen som bidro til det da:) Solen kan jo få frem smilet fra folk og  det er også lettere å si noe fint til hverandre. E du enig?

På aktivietsenteret der jeg jobber, spilte vi bingo med de eldre. Etterpå kom det en lærer fra Kulturskolen med elever og holdt en konsert til glede for oss alle. 

Og da var det mye latter og moro. Etter at brukere  hadde spist middag, spilte jeg bowling med dem. Jeg fikk jo god trim ved å ha opp kjeglene etter hvert   brukere hadde slått dem ned:). 

Er ikke noe rart at jeg stortives med jobben min.

Nå er kvelden kommet og jeg fikk også med med solnedgangen i dag.

Vakkert ikke sant?

 

Hva med deg?

Har du hatt det fint i dag på arbeid?

Hva jobber du med?

 

Avslutter dette innlegget med min morgens bønn i dag:

Jesus, takk for at selv om jeg ikke har sett deg med mine egne øyne,

du lar meg se deg med mine åndelig øyne.

Takk for ditt nærvær som du lar meg få oppleve og jeg blir fylt av din godhet.

Takk for at du gjør dine ord levende for meg.

Jeg ber for at det skal også være levende for alle.

Amen

JOY

 

12 kommentarer
    1. Nydelig kjole Joy 😉 Jeg jobber på ortopedisk verksted i Oslo som renholder, og trives veldig godt med det 😉 Veldig sosialt og treffer mange hyggelige pasienter der:)

    2. rita johannessen: tusen takk Rita. Koselig å vite.mer om deg. Hadde jobbet som renholder på sykehjemmet før i mange år. Har til og med fagbrev i faget, før jeg tok aktivitør utdanning. Jeg ville jo jobbe med de eldre folk og jeg er heldig som fikk jobben:)

    3. Nydelig kjole, og vakre kveldsbilder:)
      Det ser ut som du har en variert og trivelig jobb. Det betyr mye.
      Jobb er et litt sårt tema for meg, jeg er ufør, men har jobbet som intensivsykepleier…..
      Ha en god natt og en flott morgendag, fine Joy<3

    4. Livsrom: takk 🙂 ja, jeg elsker jobbem min og det er artig når jeg kan planlegge hva slags aktiviteter jeg har lyst å gjøre ned de eldre. Det mest populære er sittedans trim og bingo. 🙂
      Godt å bli mer kjent med deg.

    5. rita johannessen:
      god morn! Du er tidlig våken du også:)
      Ha en fin dag da på jobb:)
      I dag får vi besøk av ungdomselevene fra skolen. Da blir det moro på arbeid:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg