Kjærlighet tur!

Jeg kaller det kjærlighet tur når jeg er på tur ute i det fri sammen med min mann. 

Sola skinte, men var kaldt den dagen likevel, så han var full påkledd og jeg likeså:)

Her er mitt paradis på jord.  

 og oppi i treet har fuglen sitt

Det var ikke mye blomster å finne hos en nabo ennå

Brannstasjon i nærheten av oss

Vi skulle gå til en plass som heter Bruholmen. Veien til høyre

Dette fanget  mitt blikk. Så ut som Jesus som var korsfestet sammen med de to kriminelle.

Foran oss ligger Bruholmen

Lurte på hva som skjedde med treet?

 

Det var  ikke så mye grønt her ennå

Tok bildet av skyggen min…jeg mener mosene

Jeg syntes farge kombinasjonen av himmel og jord var nydelig

Utsikten mot sjøen

ferge over fjorden 

Her bader vi når været og varmen  tillater det

stor fjæra

kjærlighets benk har vi her også:)

man kan grille pølser hvis man vil

Eller bare betrakte sjøen

eller finne mye rart som dette skjellet som hadde festet seg på et tre.

fargerike stein

Sopp

Vann refleksjon på veikanten

og asfalten

Himmelen var blå da vi gikk

men overskyet da vi avsluttet turen.

Det var vår kjærlighets tur. Forfriskende og godt både for kropp og sjel:)

Enn du, hadde du gått turer  i det siste?

Avslutter med ord til ettertanke:

Salig er alle som tar sin tilflukt til ham ( Gud)

Fra Salmebok

JOY

 

16 kommentarer

Siste innlegg