Heklet dukke klær ( Hvit)

Dette er det første innlegget i mai måned.  De fleste har vel fri? 

I hvert fall har jeg det og jeg elsker det:) Misforstå meg rett. Jeg liker jobben min, men når jeg har fri, får jeg mer tid til å gjøre ting jeg liker å holde på med, som hekling. Og da koser jeg meg.

Liker du også å hekle? 

Her er det nye prosjektet mitt: Ny dukkeklær

bærestykket

Kjolen med kjoleskjørtet

med ytterste del

 med krage og bånd

Hils på min modell:)

Må hekle lue til henne

Og her er blogg dokken min. klar til den 17. mai feiring!

Håper dere liker hennes hvit kjolen:)

Dette var  hennes aprils antrekk. Husker dere det? 

Nå er jeg i gang med en  ny kjole og med annen farge!. Nytt antrekk for blogg dukken min i Juni måned:)

Oppskriften var fra Hekleguri Nr 1

Avslutter innlegget med dagens bønn for hver og en.

Levende bevis…

Herre, jeg ber for at du gjør oss dine barn som levende beviset av din kjærlighet, fred, glede, tålmodighet, utholdenhet og barmhjertighet. 

Jeg ber for dine ord til å være levende for oss og være en rettviser til veien vi bør gå.

Takk for at det finnes  legedom og visdom i dine ord.

Takk for din barmhjertighet.

Hjelp oss til å se den i denne verden fullt av lidelser.

Ved å se og selv oppleve nøden, fører den oss til å be til deg. Å kommunisere med deg med våre hjerter. 

Takk for at du lytter og for at vi kan finne hvile hos deg.

Joy

24 kommentarer

Siste innlegg