Captions of the day!

Beste plass på jord å ta bilder av blomster er på et gartneri. Tok muligheten da jeg en dag kjøpte planter.

Herlig. Jeg publiserte en del før her.

Enn du? Har du kjøpt en del uteplanter i det siste?

 

Avslutter dette innlegget med bønn for dagen:

Takk Jesus fordi når du får komme inn…

lar du den blinde se sannheten….

den døve får høre din vakre stemme….

som sier at du elsker hver og en.

De fattige blir fylt av håp på et bedre liv.

De som er i mørke får se lyset.

De urene blir rene.

Du viser veien til de som er fortapt.

Du forandrer de døde til levende vesener,

som igjen skaper liv rundt seg.

Jeg var blind…men du lot meg se sannheten…

Jeg var døv…men du hjalp meg  høre din stemme som sier:

” Jeg elsker deg som du er.”

Jeg var fattige…men du løftet meg opp fra grøften…

til et bedre liv.

Jeg var i mørke, nå kan jeg bade i ditt lys.

Jeg var fortapt…men nå går jeg livets vei…

Takk for et nytt liv.

Et levende liv  og mulighet til å spre det videre rundt meg.

Joy

12 kommentarer

Siste innlegg