Min nye dokke!

Ny og ny..egentlig ikke helt ny fordi jeg hadde heklet denne for  snart to måneder siden, men det er bare nå hun viser seg frem til dere.

Hun har også flyttet til et annet hus. En venninne likte hun så godt, så hun fikk lov å flytte seg hos henne.

 

Har egentlig begynt å lage en søster til henne, men hendene streike..så jeg får vente litt med tvilling søsteren

Enn du? Har du heklet en dokke før?

 

Avslutter innlegget med dagens bønn for deg og meg:

Kjære Gud, vi har utfordringer hverdag 

fra den ene og fra den andre.

Ikke la motstanden  krympe oss. 

Hindringer er muligheter. 

Vanskeligheter er utgangspunkt for nye seier.

Ikke la oss misunne de som har det bedre,

for hva vet vi om deres lidelser.

Hjelp oss isteden  til å ta i bruk

de ressursene vi har

til oppbygging av oss selv og andre. 

La oss alltid se hvor verdifulle vi er 

i dine øyne.

Du skapte oss med hensikt.

La oss se den veien du leder oss hver dag.

Jeg ber i Jesu navn.

JOY

 

11 kommentarer
    1. Den ble veldig fin, og skjønner venninnen ville ha den 🙂 Men du må vente på neste ja, for ikke presse deg og få senebetennelse!! Jeg har ikke heklet dokke før, men en rotte og en fabel-elefant 😀 Så mest DYR her 😀 Ha en fin dag Joy <3 klem

    2. Så flott bilde av deg Joy <33 Og fine dukken , imponert som vanlig jeg .....minner litt om sånn pippi langstrømpe dukke , men ikke helt ....uansett fin og så kreativt laget da 🙂 Ja bra hun har fått ett hjem allerede =) Og nei jeg klarer ikke lage sånt jeg vet du .....
      Fine bønnen , viktig å se muligheter ja og man skal aldri misunne andre ....det er bare tull , fint med en slik påminning i blant :o) Nå må du ha en finfin fredag kjære deg og god helg ikke minst <33

    3. Så nydelig du er <3..og dokka var kjempestilig...mamma strikket dokke til meg da jeg var liten..og den var jeg veldig gladi...så strikka jeg skjerf og slikt til den...God helg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg